Monday, April 13, 2009

WEEKEND YANG PELIK.AKU BERLAKON DRAMA?

weekend ini antara yang paling hectic.sabtu aku keluar bersama azmir rakan dari facebook.lepaking di sanctuary.sangat menarik.tak pernah pulak aku ke tempat ni waktu siang.we both chill sampai jam 6 baru ke tempat lain.then after we watched "CONFESSION OF A SHOPAHOLIC"(a good movie for those yang suka pakai credit card)went to tesco to buy cat food.went back home at almost 11pm.damit sangat tired.
then ahad dapat jemputan dari Cik Mat dan Sam yang FABOLOUS untuk jadi extra dalam drama.mereka merupakan production manager.sangat baik dan funny.fun to be with.ini adalah kali pertama aku jadi extra.memang tak pernah buat dan tak ingin nak buat.not my cup of tea.tetapi pengalaman pertama very interesting.membuat drama atau movie sangat difficult.long hour.dan kena tukar wardrobe banyak kali.aku dengan afiq hanya menjadi pelanggan pelanggan restoren yakni pelakon pacak sahaja.ok lah untuk pengalaman dan duit.nanti akan ada lagi yang we both kena jadi extra.krew krew dan semua sangat fun dan baik.pelakon utama NORMAN HAKIM,ZARINA ZARNUDDIN,BADRUL MUHAYAT dan NABIL MENTOR antara yang aku jumpa.sangat nice dan tidak sombong.kecuali NABIL.tak ada makna aku nak tegur dia dulu.ZARINA pun tegur aku dulu walaupun aku segan kerana dia sangat beautiful and nice.

norman hakim pelakon kontroversi.walaupun kontroversi tapi sangat nice and macho.

zarina zarnuddin yang sangat nice and beautiful.

korang nampak apa ni?lipas kat restoran lokasi pengambaran.kat mana tau?ha teka sendirik.
sesi pengambaran sedang dijalankan.tu pic kecil norman punya scene.
perkara paling sakit:menunggu

menunggu lagi

dan lagi....
dan lagiiiiii.....
dan tunggu lagiiiii....

akhirnya..WRAP!sam pengsan sambil pose setelah shooting wrap.LOL.
it is a good experience.memang susah dan long hour untuk shooting.patutlah crew semua gila gila.mungkin akan cuba lagi selepas ni.bukannya aku nak jadi pelakon pun.saja sekadar pengalaman.di kebanyakan pic muka agak kelat sebab penat.

10 SPANKER:

♥Miz Fieza♥ said...

wah skrg nia dah nak jadi pelakon lak ..even extra pun..ok wat..heheh

nia salina said...

just for fun only ;)

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

boleh tengok nia kat tv nanti.
bile ek?

dLa Suri said...

wahh.
caya laa sis.
extra pun x mustahil t jd plakon utama ke.
kn kn?

MiSs. iEkA said...

berlakon utk citer apa 2??
hmm.. anyway slow2 nnti leh
berlakon lg..

[z@ck] said...

jd extra dulu..
nnt mana tau ada yg sunting jadi pelakon utama lak..
ngee~

nia salina said...

u all ni smua untuk fun saje la.tak mau la jadi pelakon tapi kena gossip.hahah..o tajuk drama katrina dan camelia@astro prima..hujung bulan 5.alah minah pacak je dalam few scene

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

walao!
hebat la sis.

nia salina said...

hesh tak mana hebatnya jadi extra.

Felicia F. Ramzi said...

eheh, dulu time study i salu tolong my fren jadi Extra..since kdg tu sangap tak tau nak buat ape, ikut je la..duit pun masuk..but, it's true mcm u cakap, bab menunggu tu, GOODNESS, tahap dewa la kene sabarrrrr..