Tuesday, April 7, 2009

DOAKAN AKU SELAMAT

posting di bawah aku terpaksa edit nama nama kerana telah menjadi kes polis setelah aku menerima ugutan dari mereka berdua semalam.kenapa aku yang kena ugut sedangkan mereka yang salah.mak si cibai ni pun sama backing anak yang dah clearly menyusahkan dia.nak ke orang datang ke rumah bertalu talu cari anak kau.dan si betina kononnya telah mengadu kepada rakannya DSP bukit aman bahawa aku penagih dadah tegar.aku ketawa besar.oi betina nak cek air kencing cek la.kau tu yang kena kencing macam macam dengan jantan tu.kau ugut nak datang serbu rumah aku kan.nak cari aku kat rumahkan.semua!dia yang curi barang aku dia nak ugut aku?hey aku ada gambar lelaki tu sedang buat something yang boleh jadi bukti besarla.try lah buat apa apa kat aku.ingat kita tak ada undang undang ke.so kalau kawan kau yang DSP tuh tolong kau aku nak tanya apa kes nya.dah aku malas cakap lebih sebab dah jadi kes polis.

note pad :doakan aku selamat dari manusia yang tak sedar diri ini.

14 SPANKER:

Da Ahmad said...

besar nye kuasa blog..
hehe..
wish everything will be fine..

=)

nia salina said...

true..thanks!

MARiE LUkMAN™ said...

sabar yerk..

hope sume fine je~!

Gen Mayhem said...

amin~

saadah saadun said...

sist be strong..
moga bnda ni cpt setel

Zulfadli Zainal said...

kalau x salah rilek je.

Luna Wafa' said...

saba yea akk..everything is small matter in the world..

BabyJane[The Juliet] said...

i hope benda ni tak dibesar2kan lah kan
kenapa yer terasa pula yg disebut tu
i hope sis selamat and dijauhi dri org2 dan anasri jahat
:)

Sofia Nin said...

aplikasikan konsep dunno dont care je

haha :P

smoga selamat :)

Nur -al- Ain said...

everything will be fine..
xyh yakut, i know u are at right place!
chill ya!

Fadhlinasir Nama Diberi said...

pekehe??
ape betina suda buat?

nia salina said...

im fine kalau masih menulis blog..haha

nia salina said...

thanks so much!!!!for all the support..i love u guys

vidadarisakura said...

ko selamat kan?


hee..

blur2 ni.