Wednesday, April 15, 2009

MENJAWAB TAG DARI CIK KASEH MUCUK

bila kena tag kenalah jawab.ini maknanya..SAYA MEMBACA BLOG ANDA.thats why i realise i had been tag.mana yang aku tak perasan sorry..maybe im to busy to read and miss it.

1) nama timangan
family call me ADIK.my significant other call me MUMMY or B or KAU bila piss off.BFF since kecil call me LINA.close friend call me SHA.new friends call me NIA so that its easy nak bezakan mana yang aku patut entertain lebih.

2) anda seorang yang.......
sangat obsess dengan kucing,kebersihan(tidak boleh tidur malam jika rumah sepah),sukakan entertainment dan jarang menunjukkan kesedihan.banyaknya kemarahan.(to state a few)

3) insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa..
MUM N DAD as they love me unconditionally.my oldest bro.thanks for all the help.AFIQ as for our ups and down but we still together.FRIENDS..i cant mention name but you know who you are.and my "BABIES"..GARY,KECIK,BELLA,MAXY and EVA.

4) lagu kesukaan sekarang..
i love music.any kind of music.music is life.kalau fave buat masa sekarang boleh katakan lagu VIDA LA VIDA by COLDPLAY and all the RAVE music.

5) warna kegemaran
blue,red,black,white

6) benda wajib dalam handbag..
camera,handphone,kunci rumah dan ofis,wallet,bil bil,make up..basically hand bag dah macam luggage.

7) kali terakhir menangis...
herm last week menonton rewind OPRAH VALENTINE EDITION

8) tag
ha kau yang baca nih.kau dah bacakan.ha kau la kena tag.dah pi buat sekarang.

4 SPANKER:

Sofia Nin said...

ngahahahhaa
tanak
saya baca tapi tamau tag

gahahahahahaha
wekkkkk

sambil menjelir badak

gahahaha :P

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

aiseh.
kena buat jugak ke.
nak baca je boleh?

nia salina said...

dh baca pi buat la!LOL

Hazzy Ishak said...

cmbest...nak buat la...hak3