Thursday, April 16, 2009

SUGAR DADDY DAN PEREMPUAN PISAU CUKUR

nak cerita pengalaman sikit okay.
ramai yang kata(especially lelaki),perempuan sekarang PISAU CUKUR..MATERIALISTIK.aku admit that SOME of women nowadays sangat KAKI KIKIS.for example my exhousemate.dia hanya akan berkawan dengan lelaki yang boleh diambil kesempatan.sampai aku pun malu.sebab terpaksa teman dia(masa tu baru kenal dan tak tahu tujuan dia)jumpa lelaki yang pelik seperti pak arab dan lelaki yang baru dikenali.oh please lah im not that type.aku takut nak pau orang.paling berani pun aku pau afiq.dah tuh perasan cantik sangat sampai mintak kenalkan dengan siapa siapa yang boleh ambil dia berlakon.FOR WHAT!kau sendiri tak appriciate diri.kerja malas.nak senang cepat je.kesian anak anak kau kat kampung.

bagi aku,aku nak kan duit atau harta hasil dari titik peluh sendiri(except kalau terdesak terpaksa la pinjam kawan kawan,thats normal).even kalau get married pun aku mahukan kerjaya dan wang sendiri.dunia zaman sekarang ni kalau married life and you yourself tak ada life..herm what if 1 day your laki left you.ha masa tuh mencanak la nak start life balik.

kawan kawan yang masih tak mengenal life(bukan kata aku "miss know it all".NO!but i learn from experience..everybody got their own experience)bukan senang nak hidup bersama dengan orang lain(aku pernah stay dengan family afiq almost a year masa susah dulu)KOMITMEN is a damn big thing.masa sekolah dulu teringin nak dewasa dengan cepat.but now..ergh with all the bills every month rasa macam nak go back to my childhood je.so jodoh is 1 thing but are you truly ready.thats what im trying to say everytime orang tanya aku "bila nak kahwin?".

bukan aku tak pernah hidup senang.seorang dato' pernah kasi aku RM 500 untuk belanja 3 hari.dan 3 hari lagi dia akan kasi more cash.at that time aku memang sukakan dia sebab dia mature.money is a bonus.and aku tau apa yang korang nak tahukan..I LEFT HIM BECAUSE DIA MULA MINTAK YANG PELIK PELIK.what!ingat all this orang kaya ikhlas ke.begitu jugak dengan orang dalam entertainment business itu.ingat what kau glamour means you can do whatever you want la.all bullshit!thats why aku tak suka orang orang dalam industri entertainment malaysia.

and women nowadays..mana yang perasan VOGUE,FABOLOUS ala KIMORA..DAMN LAWA tuh..please appriciate your gift.tak payah lah nak menyundal.dah tuh sombong konon sangat lawa and all the people in the world is watching you.dan boyfriend kau sorang hensem dan berduit.tahu tak yang anda sangat LOSER!GET A LIFE!

17 SPANKER:

MARiE LUkMAN™ said...

sis...
sy ade kwn mcm tu gak..

kadang2 jeles gak tgk die mcm masyuk je wlpun x kje..

hahahhaa~!

tp x semua yg pmpn kikis tu org kaye kowt..

mcm sy kne ni ::
tunang sy bukan gabak pun kaya nye die..miskin pape kedana adalah..
tp ade sorg pmpn sabah ni suke sgt kikis duit die!!
geram la sis~!

mau bunuh je dak ni sy rase!!

erm..lari topic plk..
hahhaa~!

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

saya sangat setuju dengan kamu.
saya juga tak suka sangat dengan orang dalam industri hiburan ni.
nyampess.

nia salina said...

halah biakan je tak kemana pompuan cmnih.betul.watpe nak jeles sbb bukan duit die pun.kalau tak de jantan tuh die le idup ke?

mrs.edy said...

dlu ai pom ade kawan yg kaki kikis..die akn knl & rpt dgn laki yg berduit je..lastlast mkn diri sndri..

dLa Suri said...

toi3.
d kwn dla kn,
sebaye ngan dla.
bru 19 taon da pndai cri sugar daddy semate2 nk beli brg mhl2 nk riak kat kwn laen.
haihh.
psl duet pun snggup wt cm2.

♥Miz Fieza♥ said...

huhuhu betul...
sy ader kwn cam tu gak..
sy menci dia...

tak delrah nak ckp aku nie jeles tapi....tak suka lah..

aku setuju ngan ko..aper2 barang cari sendir kan..

hasil titik peluh sendiri lag bes rasanya..dari harta org lain,..

Hazzy Ishak said...

yups thats true...
kdg2 ad yg rasa diri hebat sbb perangai cmtu...

sumtimes dorg tak perasan
niat baik sesorg tu mesti ada benda buruk yg kita tak nmpak...

NAZ said...

at least dia enjoy masa muda :) haha

nia salina said...

who.my exhousemate?
F.Y.I she is 26 with 3 kids all at kg.she came to kl 2 find jantan yg le suport die.she admit dis herself to me n 1 fren.TQ

FromJasCloset said...

Hmm, ur friend sama je macam housemate i skrg. Pelik kan diorg ni! Dah tu, nak cover up diri yg dari ceruk2, kononnye cakap dudk dkt town and family kaya. Pls la, i duduk Flat DBKL pun tak malu nak mengaku. Takde pulak i nak pegi menyundal macam die tuh. Tiap2 malam tukar2 jantan... Ish ish.. takut dgn dunia skrg ni.

Sofia Nin said...

haha.get a life. menarik lah.

betul betul

aku bukan materialistik.
aku cuma plastik.

apakahh?

gahahaha :)

cikin said...

kerana duit manusia jd buta hati.
terlalu leka dengan kekayaan duniawi.
:')

muzirox said...

Oh my.. memang ni la reality-nye skarang..orang dah tak fikir ape dah selain duit sampai sanggup jual maruah..

bottomline ialah diri sendiri..duit memang penting,tapi have to be careful. jangan sampai duit tu sendiri manipulate hidup kita..

Felicia F. Ramzi said...

Sekarang ni, semua nak duit.. org tak peduli dah ape cara sekali pun..as long as they get what they want..tul tak

nia salina said...

yup sangat betul.sampai sangup kasi maruah ;)

Nadia said...

yep yep. setuju. lg puas hati kalau duit tu hasil titik peluh sendiri. harapkan duit org mmg ta reti. malu laaa. na mintak duit kat mak pon malu. neh kan dgn org.

Si Pekik A.K.A Si Pekak said...

Huh.. im the only guy ere...

Err, have u return the 500 bucks?

Dammit