Tuesday, April 14, 2009

SILA AMBIL PERHATIAN

sidebar untuk link link blogger yang lain sudah ditambah.jadi sesiapa yang nak aku link blog dia silakan beritahu.aku sedia "menglink".

harini hanya mahu bagi nasihat pada rakan rakan,adik adik semua.especially female.kalau pergi bertemu seseorang yang baru anda kenali make sure food dan beverage anda yang self service perlulah anda ambil sendiri.
baru baru ini menonton rancangan crime investigation di astro.ianya mengenai seorang perogol bersiri pada tahun 90an.tak ingat tahun apa.modus operandinya adalah menjemput kenalan yang baru dikenalinya melalui iklan di surat khabar dan sebagainya untuk lunch di restoren yang ramai pelanggan(supaya lebih dipercayai untuk berjumpa) serta self service.dimana dia akan mengambil untuk anda(kononnya baik hati).semasa mengambil makanan @ minuman beliau akan memasukkan sesuatu didalamnya supaya anda "sasau" dan akan mengoffer untuk menghantar pulang.dalam perjalanan beliau akan merogol mangsa yang sudah lemah dan tidak berdaya melawan.
kes terbongkar apabila seorang mangsa dibunuh.beliau dipercayai jadi begini kerana cintanya pernah ditolak semasa remaja.

note pad : beware bila keluar dengan orang yang baru dikenali.dont except drink or food from someone you barely know.perempuan syco yang pernah aku ceritakan suka kenal someone dari chatting.bila bagi nasihat dia hanya berlagak "know it all".jangan sampai aku cakap "i told you so" kat kau nanti.

11 SPANKER:

Iwan Shah Zainal said...

recently i ader bacer dlm mail kot....jz to share gak...kepochi la katakan....

modus operandi coke + ajinomoto...byk pompuan kena rogol pasal nih gak...tataw rr betol ker x...letak ajinomoto dlm coke...

beware...!!!

Da Ahmad said...

senang cerita,
jangan senang2 trust orang sebarangan.

menakutkan la orang jahat zaman sekarang.
Nak berkawan pun boleh kena rogol.
adoi.

Nur -al- Ain said...

hey sis!
thanks link my blog
i will link urs soon!

nia salina said...

betul betul betul

Luna Wafa' said...

thnx yeah sis..

lidah said...

hai awak

Zulfadli Zainal said...

damn.
psyco.

BabyJane[The Juliet] said...

trimas krn meng-link
:D

[z@ck] said...

oso..
beware if sumone offers u foods or beverages..
in malaysia..ppl like 2 santau menyantau orang..

sekali terkena..
susah nk baik..
makan masa..

Sofia Nin said...

uwoohh


thanx fer de info :)

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

betul tu.
lelaki sekarang memang bahaya
walaupun saya lelaki.
jadi jangan percayakan saya.