Wednesday, April 29, 2009

KISAH MENYAYAT HATI

semalam malas nak update blog.no story.
harini on the way ke tempat kerja..kasut putus...beg putus...mouse rosak....
ini semua nak suruh aku beli baru..misi mengeringkan duit aku.
kebiasaan hujung bulan..iaitu waktu gaji..orang lain sentiasa ternanti nanti.
bagi aku ni masa untuk bayar bil bil yang sangat la banyak.sudahnya tinggal untuk belanja diri hanya seciput.membuatkan aku kena mintak advance setiap bulan.sudah buat permohonan naikkan gaji sikit.harap harap lulus.kan best kalau aku student.ada seorang kawan dengan humble mengatakan "aku belajar pun hujung bulan dapat duit macam orang kerja".aku tak tahu duit apa yang dia dapat.yeke?kalau macam tu bestnya jadi student.

sesiapa yang pernah baca mengenai kisah abang angkat aku yang tak guna.yang curi playstation afiq dan aku sudah report polis sebab ugut aku..semalam seorang jantan poyo yang juga telah ditipu mengugut afiq untuk bayar apa yang telah ditipu oleh jantan tak guna tuh.malas nak besarkan cerita maybe akan bayar sahaja.jantan poyo ni kekasih dia pelakon.dah makin terkenal sekarang.takkan RM100 pun nak berkira.manusia ni lah yang jenis anggap diri dia besar.watever.karma.what goes around comes around.
hari minggu ni mahu pulang ke kampung.tenang sikit.

sedihkan.menyayat hati sungguh.

8 SPANKER:

MARiE LUkMAN™ said...

sedih sgt sis~!

Anonymous said...

akak..nape tu??
masalah finance ke??

MiSs. iEkA said...

mula2 cedih pas2 tiba2 jd garang..
hehehe...

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

siannya.
balik la kampung.
tenangkan fikiran.

princessjersidd said...

cian ko kan...smpai jd cmtu...da awexxx jd pelakon so g la minta awexx dye stakat 100rm brpe la sgt...tp klu cm aku nie mgkinla sbb aku bkn ber$ sgt...
xmoh sedey2...

yanalolu'xx said...

duet cam air skrg..
kami student dpt 500 sbulan pun x cukup..
padahal xyah pikir bil lgsng..
:P

cikin said...

sis kita serupalah.
ari ni byk sgt halangan:(

Sofia Nin said...

dui gila sedih

sudah semua barang putus
sama seperti gw nih
smuanya barang2 suka rusak :P