Wednesday, April 1, 2009

GAMBAR PERNIKAHAN AKU

bagi yang wish congrats kat aku di facebook,blog dan yahoo massenger atas "perkahwinan" aku pada hari ini aku hanya nak ucapkan berbanyak banyak APRIL FOOLLLLLL kat korang!!GOTCHA!

10 SPANKER:

Da Ahmad said...

ceit.. baru nak wish..
ahakz..

nia salina said...

i can only say this...wakakkakak

MARiE LUkMAN™ said...

adui...

terkena BEB~!
adus...

dLa Suri said...

ces. terkena jugak dla.

dLa Suri said...

ces. terkena jugak dla.

nia salina said...

hahaha..sian adik roozu and dila...hahah

Fadhlinasir Nama Diberi said...

wo0o..
maen april fool ye?/
tak bek tau..
huhu,,
=p

Kapten Luffy said...

aku belum wish

Zulfadli Zainal said...

damn.
aku terkena.
nasibb baik aku x usha myspace or facebook.

Sofia Nin said...

seb bek tawish lagi :P