Friday, April 10, 2009

ANTARA REALITY SHOW KATEGORI STUPID

disini aku nak bagitau aku sudah delete posting yang lama.jadi yang tinggal hanya posting yang bermakna untuk diri dan menarik.ada juga yang akan aku bawa ke depan.sebab aku notice orang tak suka baca posting yang sebelumnya(kalau anda membacanya anda hanyalah 20% dari mereka yang membaca)jangan tipulah baca sebab aku sendiri tak baca posting semua yang sebelumnya.hanya baca yang latest latest sahaja.so posting yang belakang dah tinggal sikit.kalau rajin baca,jenguk jengukla.plus WTF aku buat blog kalau tak nak orang baca?
semalam kali pertama menonton PARIS HILTON MY NEW BFF.siapa yang slow sangat tuh BFF means BEST FRIENDS FOREVER.antara reality show yang sangat aku tak boleh terima.hey ada ke patut nak cari best friend by reality show?WTF!.anyway i watch it so that aku boleh kutuk the show today.nanti pun nak tengok lagi.suka tengok kebodohan orang.peserta pula merayu rayu agar dapat jadi best friend PARIS HILTON.stupid piang betul.

note pad : siapa yang nak tengok wanita wanita yang bodoh ini boleh tengok the show at MTV.

1 SPANKER:

beL cLoud9 said...

kalo ikotkan mmg ler bodo sume yg dia buat (cth the simple life) tp ntahle..nape ntah suke nk tgok show dia..mayb sb herself kot, the way she dress,act n so on.. =)

..xtau le sape yg bodo hahahaaha