Friday, April 3, 2009

"LAJU DAN GARANG 4" OH DAMIT!SANGAT BEST!


terlalu excited ingin menonton first day filem ini semalam dalam hujan pun aku redah bersama afiq ke cineleisure damansara.aku kurang meminati filem sebegini.mostly hanya kaum lelaki sahaja yang sukakan filem aksi dengan gadis gadis hot serta kereta kereta yang melakukan aksi "gila susah nak percaya" menghiasi jalan cerita.tetapi aku kecualikan filem ini sebab sudah mengikuti dari yang mula hingga kini,semalam.

10 minit filem ditayangkan mata sudah terbeliak dan keluar ayat ayat dari mulut kami seperti "hish!" "mak ai!" "gila babi ah" dan "ha mampus pun kau!".inilah yang aku boleh ulas mengenai filem ini.dari 10 bintang aku kasi 9 sebab ada yang aku tak puas hati.adake patut dia mati!ha kalau nak tahu siapa kenalah tengok sendiri.bagi peminat FAST AND FURIOUS..this 1 is a satisfaction!

note pad : others film yang sudah ditonton and very recommended from me is DRAGONBALL EVOLUTION and RACE TO THE WITCH MOUNTAIN.sangat best.

13 SPANKER:

MiSs. iEkA said...

ya.. 2 filem yg tersenarai.. sgt2 la puas hati race to width mountain.. mmg best gila..
dragonball pn best jgk.. coz goku sgt2 la cute..
fast furios xsmpt nk tgk gi..
weekend ni akn tgk.. hehe

dLa Suri said...

paul walker ke yg maty? alaa,xsyok la cmtuu. hero ensem maty.

nia salina said...

mesti tonton!

Fadhlinasir Nama Diberi said...

bkn org perak le..
huhu..
da tgk da ke?
bape bintang diberi??

nia salina said...

hesh adalah mana le gtau kena a tgk

BabyJane[The Juliet] said...

alaaaaaaaaa...
dah tgk gak ehh
hehe
nnti nak tgk
:D

Fieda_shairazi said...

mlm td jatuh cinta dgn paul ntah ke brp kali..damn la..hehehhe...

ok..dua lagi citer tuh..udah tgk jugak..best ..boleh tgk..

unborn jugak ok..~~bg mrka yg panakut cam aku..boleh tgk..tak takot sgt

12 round jugak ok..~~bg si gadis yg suke kan aksi lasak


ok..bakal tgk..the intenational..n shinjuku incidnt..lalalalala

~~GILE wayang sungguh!!

Fieda_shairazi said...

last nite..kali ke brape jatoh ati pd paul..~~ishkkk..

super duper best..

2 filem lagi..ok....utk tujuan santai..heheh

unborn..ok..bagi mreka yg pengcut sdikit seperti aku..

12 round...lebih ok..bg mereka yg suke aksi lasak..sperti aku jugak..


ok..~~kesimpulan..GILE WAYANG

nia salina said...

hai syg smua...ada soalan la...my fren die buat blog tapi kan die add follower takle kena pakai google akaun.how come i add terus kua pic and le add stret.sape tau i kasik hadiah

Munira said...

uwaaa!
mcm best!!
nk tgk!!
but too bad kje b'timbun2..!
:(

♥Miz Fieza♥ said...

wah betul ker best...mgu nie kene tgk nie....semlm nak tgk dah penuh dah ...

amirul alif said...

sure lepas tengok..nak bawak laju laju.dan garang.hahaha

Akmad Toshiro said...

btw, dragon ball is not really intresting..it is boring...:D