Friday, April 17, 2009

SHAF THE MOVIE JUNKIE

ada yang baca posting aku dibawah dan cakap aku nak lepas geram dan jealous.eh please la buat apa aku nak jealous dengan orang pathetic camni.HELLO!ingat aku tak ada rupa ke.masalahnya aku nih tak suka menyundal like some perempuan.dan aku tak nak jual maruah.

okay betul kawan kawan kata aku ni cepat naik angin.LOL.

anyway dalam bulan lepas dan this month aku betul betul rasa macam movie goers sejati!!!mana taknya bulan lepas sahaja aku dah tengok 3 movie latest.bulan nih 2 movie.bagi aku ini pecah self record.as usually kita orang hanya watch like 1 movie per month.

antara movie yang ditonton:
DRAGONBALL EVOLUTION-bagi peminat DRAGONBALL like me..since kecil membaca komik DRAGONBALL sampai patung GOKU pun aku ada dan my mum cakap aku macam budak lelaki..its a thrill to see this movie.walaupun ada yang cakap tak berapa up to expectation..tapi ada cerita disebaliknya kenapa dia tidak bertukar jadi SUPER SAIYA dan sebagainya..because there is gonna be a sequel.so will be waiting for it!
RACE TO THE WITCH MOUNTAIN-sangat menarik tetapi a bit cliche as kita dah biasa dihujani dengan filem alien from outer space.tetapi lakonan THE ROCK memang best.
FAST AND FURIOUS 4-DAMIT!filem ni sangat best.sampai aku lupa afiq ada kat sebelah.at 1 part masa si jahat tu kena langgar dengan DOM semua orang dalam panggung tepuk tangan and can even heard some of them cakap "ha mampus pun kau".damn sangat menarik.10 minit permulaan pun dah sangat tasty.
COFFESSION OF A SHOPAHOLIC-sangat menarik untuk menyedarkan golongan yang suka pakai dan banyak credit card.very funny and the hero..oh sangat hottie.british/irish guy memang sangat slick.
TWILIGHT-yang ni aku watch DVD.teruja nak tonton movie ni because of all the fuss that has been going around on how good the movie is.yes aku sangat late dari orang lain untuk tonton movie ni.permulaan yang very slow.but masa the CULLEN family main besbol dan selamatkan heroin..fuh this part damn cool.pilihan heroin tak berapa menarik bagi aku.tapi hero that is EDWARD CULLEN is like fuckin dreamy weh!everytime he talk macam ahhh heaven...patutlah ramai sukakan dia.afiq pun admit it.haha fuckin gay lah you.plus the soundtrack very interesting.nak kena cari the songs they put in this movie.cant wait for the next one.i heard that DAKOTA FANNING will be in it!
XMEN WOLVERINE THE ORIGIN-LOL aku tahu movie ni tak masuk panggung lagi.yes aku adalah antara pembeli DVD cemerlang.sebab aku movie junkie.movie yang hebat is like a good drug to me.susah nak resist.tapi spoilnya beli DVD cetak rompak some part dah macam tengok THE MAKING.LOL siap ada tali dan 3D graphic lagi.afiq sangat frust.tapi note that its a pirate DVD so enjoy je.nasib baik tak banyak part.filem ni sangat menarik!its tell how he became WOLVERINE.dan GAMBIT dalam movie ni sangat hot!keluar kat panggung mesti tonton!

note pad : more movie to come our shore.cant wait for TRANSFORMERS 2!!

8 SPANKER:

Scha Abdllh said...

jatuh cinta sama edward cullen..
muaahxx.. ;P

tengokla jangan tegur.best tau.hikss

Nur -al- Ain said...

dulu mase mule2 couple pnh tgk movie tiap2 hari kot.. haha..
bile dh semakin pokai, jd la semakin jarang, tp skang mmg seminggu skali kene tgk movie.. mcm gian je..
tp benci org yg buat movie sndri, dlm cinema.. yek~ g la crk pot len ek..
nyampah2..

nia salina said...

uuu i dont watch horror movie ;)

Atiqah Adnan said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hi dear~
saya juga suka menOnton moVie..
heheh..

sebUlan 2 kali je.. heheh
tapi kadang2 tgOk juga mOvie ape yang best...

psst.. ya saya setUju.. herOin twilight sangat tak seswai!! yuhuu~

take care darl...

<3 wit luv, Qa~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

i can't wait for transformer 2....gila babi tahap gaban punya exitement...

nia salina said...

sama la kita.tgk trailer pun teruja

Sofia Nin said...

dalam banyak banyak movie tu

twilight saja yang pernah ku tonton

bahahaha. sebab ku tidak tonton itu movie inggeris. nguhaha

walaubagaimanapun,(ayat tak boleh blah)teringin mahu menonton itu shopaholics dan dragonball.

Munira said...

TWILIGHT ROX!!
tgk cm 10x times already plus 2kl kt muvee!! LOL!
Rob pattinson/edward mmg hottie eyh!!
wish for a bf like that!
ahahaha!
Kristen Stewart is Ok laa.. Not that bad.. LOL!
n i download almost sume soundtrack die.. Freaking crazy am i? ahaha!
cant wait for the next sequel New Moon!!
ade Dakota Fanning lak tuh! huhu..
weee~