Saturday, March 28, 2009

TUTUP TV!TUTUP LAMPU!JANGAN TENGOK AF MALAMNI!

malam ni adalah EARTH HOUR.tolonglah tutup segala lampu,TV..semua semualah yang bersuis untuk selamatkan Bumi kita.dari korang tengok program hawau tuh marilah sama sama menyokong program EARTH HOUR.

lagi pun budak budak AF tu takkan kemana.adakah anda tahu yang MAESTRO tempat budak budak AF ni bergantung dah LINGKUP.tak percaya bacala paper metro harini.kadang kadang industri hiburan malaysia ni bodoh.kalau dah tahu budak budak ni ramai yang tak pergi jauh...tolongla hentikan program macamni.kenapa?korang nak kaut untung sajakan ASTRO.dahla time hujan tak ada siaran.lepas tu malam minggu engkau sajikan pulak dengan program haprak ni.

bagi rakan rakan yang menyokong AF..hehe..aku mintak maaf.aku tau ada seorang dua yang fanatik AF.

semalam aku menonton ONE IN A MILLION..aku rasa DAMMIT sebab TOMOK agak cool.kalaula dia bukan artis yang menyanyi lagu bertajuk "SEJARAH MUNGKIN BERULANG" dan nama exband dia bukan "NEWBOYZ" plus suara dia dulu tidak sengau...pasti aku akan sokong dia.AIN mesti suka aku letak statement nih.(note: now aku nak pergi kill myself for stating this)

tapi mengutip kata kata daripada ENCIK LIDAH di blognya.menutup lampu selama sejam hari ini hanyalah 1 simbolik.tak memberi kesan pun pada BUMI.kita kena ada inisiatif sendiri untuk membantu bumi kita setiap hari.sila view www.earthhour.org.

apa pun malam ni aku akan sambut EARTH HOUR bertemankan cahaya lilin dan bercandle light dinner dengan afiq.korang macammana?

10 SPANKER:

anaklaut said...

salam.. ziarah..

Unknown said...

hi sis...
sgt setuju ngn sis..
mmg AF tu haprak..huahua..
kejadah nyer itu sumer..

nak candle light dinner juga..tapi dimana harus aku duduk utk candle light dinner itu..huuu~

BabyJane[The Juliet] said...

hahah af mmg haprak
ehh one in a million smlm spe kuar??
spe dpt immunity??
:D

DIYANAHALIM said...

Candlelight? Haihh sumpah rindu ade bf! Hahaha. I spent mine at the bowling alley. Lampu umah still tutup ah. :P

nia salina said...

imunity si tomok lagi..huhu

vidadarisakura said...

oh no babe!!!


how dare u buat stetmen pasal tomok camtu!
dem!


me stil nda ble accept budak tu.

haha!

Anonymous said...

hahaha!

kak nia dah terminat kat tomok kah??

wakakakaka..

Anonymous said...

pembetulan:

bukan exband..tapi band..

tomok masih ngan newboyz..

sekian,terima kasih..hahaha!

beL cLoud9 said...

yess..tu jugak yg i rs..bila pk balik geli plak dgn si tomok tu..tp bila dia nyanyi dlm OIAM ni mmg de feelin nk sapott wakakaka hope da change kan kan..

p/s salam prkenalann =)

vidadarisakura said...

sumpah!!!
aku x penah minat tomok!!


yuck!!geligilak babi!!!
haha