Wednesday, March 4, 2009

SETEM


aku tengok kat website budiey.com.a new movie coming up soon by Kabir Bhatia(the guy tat directed CINTA).pelakon Afdlin Shauki,que haidar,vanida imran and her laki(which i cant remember his name)tajuk movie "SETEM".well obviously pasal setem..cant wait to see the movie.the trailer seems happening ;)

hakikatnya aku selama ni memang tak menyokong indusry filem tempatan.filem tempatan yang aku tengok kat cinema dengan fiq is one and only "IMPAK MAKSIMA".itupun sebab pengaruh kawan2 yang kata cite ni best.aku admit memang best tapi tertipu pun ada.disebabkan aksi yang terlampau CGI.

yang lain aku suka tengok maybe "REMPIT".itupun sebab pengambaran kat rumah lama fiq kat TTDI.filem tempatan yang lain maybe filem2 lama masa zaman kegemilangan "AZURA" dan "GILA GILA REMAJA".

yang paling aku takkan tengok filem2 arahan RAZAK MOHAIDEEN.semua filem yang dia buat dia kata menjanjikan kelainan.terus terang sebagai penonton aku rasa filem2 dia semua hampeh.aku tengok time raya only itupun sebab tak ada cerita lain and mak aku tak kasi tukar channel sebab dia tak suka tengok cerita bahasa lain selain melayu dan filem jackie chan.

note pad :thank u mum!!

0 SPANKER: