Saturday, March 21, 2009

RISAU YANG TAK TENTU PASAL

ayah aku akan datang hari ni.aku rasa macam risau tak tentu pasal.as this is the first time ever dia datang visit rumah bujang aku.plus ini jugak first time aku akan kenalkan afiq.my dad is very konvensional.semua lelaki yang rapat dengan aku dia tak suka.bukan sebab aku anak bongsu he over protective.but all of my sibling pun kena before.
masa abang aku bawak kak lin(now my sis in law) datang rumah kat kampung..my dad terus call ayah kak lin cakap nak masuk meminang.he believe that bercinta is a waste of time.hanya menggalakkan maksiat.its true anyway but im not ready to get married.ada sekali aku bawak kawan lelaki datang rumah. and somehow my dad hates him and almost lepuk him with helmet.thats my dad.so i am very scared right now to kenalkan afiq.
its 4 hours from now that we going to pick him up.i wonder whats going to happen.monday akan aku publish kat sini what happen.

note pad : wish me luck guys.

4 SPANKER:

Syazni Rahim said...

Gud Luck dear~

(^^,)

Iwan Shah Zainal said...

the very best of luck :-)

BabyJane[The Juliet] said...

gd luck!
ur dad and my dad almost the same lah perangai
hehe
:)

nia salina said...

thanks to all!!!