Thursday, March 5, 2009

PEROKOK TEGAR

Smoking Pictures, Images and Photos
aku baru je lepas turun beli sebatang rokok(bukan sekotak ye).ye aku perokok.tapi tak heavy la.aku smoke bila mengantuk,boring atau keluar jalan2 cari pasal je.kiranya aku sosial smoker.dulu mungkin heavy.tapi sekarang sebatang pun aku letak kat ashtray dan biarkan ashtray hisap rokok tuh.

teringat ayah aku yang memang perokok tegar.nak pakai kasut smoke,baca paper smoke,bangun tidur smoke.pergi ke jamban apatah lagi.sampai aku selalu perli dia kalau dia batuk2.."ha nanti orang belikan sekarton ek".dia diam aje.

afiq pun sama kalau tak dapat rokok 1hari dia akan makan je.

aku hanya akan jadi tak tentu bila lepas makan.kena ada rokok.kalau orang tak merokok makan dessert...aku makan asap.aku pun tak tau mana sedapnya sedut asap.mungkin tak sedap tapi nikmat kot.hikhik

note pad :merokok membahayakan kesihatan ;)

0 SPANKER: