Monday, March 2, 2009

PEREMPUAN CULTURAL SHOCK

kemarin aku nampak boyfren num2 exhousemate aku kat blok aku tengah tunggu lif.tiba2 dia macam nak lari2 je bila nampak aku.ke ada hantu kat belakang aku.kenapa nak lari?kenapa ada kat blok aku?
untuk memuaskan hati aku yang mula meluap dengan api kemarahan...
aku sms la perempuan cultural shock a.k.a exhousemate aku ni.
aku tanya dia kenapa dia lari2 n ada kat blok tuh.
dengan lancar si perempuan ni kata kawan boyfren dia nih duduk situ.aku diam.
dan semalam telah mencetuskan api lava aku lagi bila aku nampak perempuan ni pulak kat blok aku nak naik lif.dia menyorok2 dari aku.
aku sms dia ..lain kali tak payah nak lari2.tak payah nak menipu.
aku bukan budak kecik.aku peduli hape dia duduk mana tapi kenapa nak menyorok2.and i start to hamburkan segala yang aku tak puas hati kat dia selama ni.aku cukup baik terima dia kat umah aku sedangkan aku tak kenal dia.tapi dia buat taik.pasal jantan tak payah cerita.petik nama aku lagi sebagai punca dia keluar.
sedangkan dia yang nak keluar nak duduk dengan jantan.itu pun boyfriend num 2 dia.lagi tuduh aku dengan afiq ambik duit dia.lagila aku tak boleh terima.dan semalam dia pun membalas sms aku.
dia kata aku pindah bukan sebab nak duduk dengan jantan tapi sebab tak tahan bau kucing..and boleh dia kata dia beli makanan kucing aku tak mintak duit pun.sedangkan aku nak kasi dia yang tak nak.last ayat aku kat dia kalau dia tak teruk orang2 yang rapat dengan dia takkan bercerita yang tak elok je pasal dia.
akhirnya dia diam.and kau pun takde blok lain ke nak duduk.
pesanan aku untuk perempuan macam ni.
ingat la anak2 kat kampung tu.
duduk kl ni bukan nak merembes dengan jantan and enjoy je
and jangan ambik kesempatan atas kebaikan orang lain.
aku pun tak hingin nak bagi kau duduk rumah aku at first kalau tau kau buat rumah aku sekadar persinggahan sementara nak cari jantan yang le support kau.jangan jadikan "babies" aku sebagai alasan.

note pad :siapa nak kenal dengan minah ni sila contact aku.aku sedia bagi num dia.

0 SPANKER: