Monday, March 30, 2009

TAHUKAH ANDA...

bahawasanya hari ini dalam sejarah aku sampai ke ofis pada pukul 7 pagi.semata mata sebab aku nak pakai telefon(telefon kena bar) dan internet(kat rumah wifi tak ada).ini semua angkara afiq yang macam cetan.geram aku.setelah berpesan pada dia supaya call aku bila sampai rumah cousin dia selepas selesai berclubbing bersama, aku menunggu sehingga 6 pagi tetapi 1 call pun aku tak terima.sms tak direply,call tak diangkat.cousin dia pun sama.

mungkin ada yang mengatakan aku pathetic tapi sejarah mengajar aku untuk lebih carefull.cousin dia punya attitude yang kalau mabuk memang tak boleh harap sangat pemanduan dia.sampai aku serik nak naik kereta dia.jadi bila sekali sekala dia keluar meronggeng dengan afiq, aku jadi paranoid.tetapi walaupun cousin dia macamtuh actually he's a really nice guy(kenyataan ini sebab aku takut dia baca). cuma bila mabuk saja aku kurang yakin dengan dia.aku juga jadi sangat paranoid selepas pemergian arwah Aid(boyfriend aku masa muda muda dulu)dan arwah Shai(boyfriend adik angkat aku Atie ujung tahun lepas)dalam kemalangan jalan raya.

sehingga ke saat aku menaip ni aku masih lagi mencuba untuk call dia tapi masih gagal.nanti akan aku updatekan kat sini apa yang terjadi.

2 SPANKER:

Syazni Rahim said...

Bg kite x salah u pathetic bdasarkan experience tu..

Anyway, hope everything's fine k..

Take care~

vidadarisakura said...

weh sekarang 1.18 tengahari?


so?
macam?
ok x u punya boipren?