Tuesday, March 31, 2009

PEREMPUAN BITCHY DAN SAMBUNGAN TAHUKAH ANDA

setelah menanti selama beberapa jam semalam sampai aku sempat balik dan datang balik ke ofis akhirnya aku dapat jugak call dia.rupanya dia dan cousin dia mabuk teruk sampai je rumah terus gone(tidur).terus lupa nak call aku.maka aku maki dia dengan perkataan yang aku tak boleh gambarkan kat sini.bodoh piang sungguh mereka itu sebab bagi aku risau tak tentu hala.

now aku nak cerita pasal lain.pasal betina yang tak sedar diri.F.Y.I aku memang tak suka kawan dengan perempuan sebab sesetengah perempuan amat BITCHY.perempuan ini aku kenal melalui Yahoo Messenger.aku ambil YM dia dari kawan.Ha!betina kat sini aku cerita kisah sebenar okay!aku YM dia hanya kerana nak tahu kenapa dia putus tunang dengan BFF aku.senang cerita aku YM dia sebab nak korek ceritala.dan terus terang kat sini aku lansung tak berminat nak kawan dengan dia.sebab dia very la not my type of friend.setelah korek rahsia aku akan sharing and caring dengan dengan beberapa rakan yang amat mengenali bekas tunang dia.plus aku merasa kesihan dengan apa yang dia ceritakan dan ayat ayat seperti "alah atlis u ada boyfriend u" and "i tak ramai kawan" and "kenalkanla kawan kawan u kat i".kalau kau nak bukti aku boleh publish YM chat kau kat sini.

perempuan ini berlagak bahawa dia selalu pergi ke event.maksud aku party.setelah aku korek dan korek melalui cara psikologi..rupa rupanya tidak.dia hanya berlagak poyo.DJ pun dia tak kenal.speedzone menjelang dan dia pun berlagak sudah beli tiket untuk pergi sedangkan aku sudah berspeedzone,berfreeedom,berrecharge(kaki party tau ini apa)dan sebagainya sejak dulu kala lagi.aku pun mengatakan lebih kurang begini "u ni kenapa macam poyo je cam baru nak up" dia membalas "i dah selalu pergi event.setau i u yang poyo".silap orangla perempuan engkau nak sms macamni sebab kalau kau matang ayat yang aku hantar kat kau tidak berbaur jahat pun so kenapa kau nak balas macamni.

sms seterusnya dari aku berbaur makian.panjang.jadi tak payah aku publish kat sini.dan dia membalas dengan sangat dasyat exactly begini "kau YM dan sms aku dulu.ramai kawan aku.tapi semua duduk jauh dan dah kahwin.takkan enjoy lagi.kau tu GG banyak cerita pasal kau.kurus kering macam hisap batu.apa rasa boyfriend kau main dengan kau.tulang je.sepadan dengan GG.hehe.kesian masuk hospital"

ha betina kat sini aku nak cakap ye.AKU MAAFKAN KAU.sebab pertama aku YM kau kenapa?sebabnya seperti yang dinyatakan diatas.kedua engkau yang mintak num hp aku dulu dan semalam engkau yang sms aku dulu.aku hanya sms kau tanya mana kau beli tiket sebab rumah aku dekat dengan curve.ketiga kalau kawan kawan kau semua dah kahwin dan tak enjoy lagi habis kau tuh tak sedar diri ke?maknanya kau tuh takde kawan dah.kawan aku yang kawin relek je enjoy dengan laki.kalau aku publish YM chat kau,mesti kau sedar.keempat atlis aku tak pernah main dengan GG dan aku tak bertunang dengan dia.kau tuh lawa sangat ke?kalau aku publish gambar kau mesti orang akan kata aku lagi lawa dan boyfriend aku lagi hensem.dan walaupun GG seperti yang kau cakapkan dia kawan baik aku okay.aku kurus pun boyfriend aku amat sayangkan aku.ENGKAU?tunang pun blah.kenal jantan pun by chatting.dan last aku masuk hospital sebab sakit.engkau tau ke?

kat sini aku nak MAAFKAN KAU.sebab kau amat PATHETIC dan kesian.aku malas nak berkata lebih semalam sebab kau lupa kuasa BLOG and internet.dan aku tak suka berdendam.nanti aku kena migrain.sekarang semua tahu.nasib baik aku tak letak pic kau.buat pengetahuan kau boyfriend aku tak tahu pun pasal ni.biar dia baca kat sini dan tengok apa dia akan kata.samada kat aku atau kau.

11 SPANKER:

Anonymous said...

lorh..apsal ngan minah tu kaka nia??
dier kurang kaseh sygkah???

huhu..!!

yup la,pompuan camni mmg kesian kan??
cam ape jerk bahasa..

sabo jerk la kaka nia..:)

nia salina said...

tau takpe yunk oi..wutt wuutt..wah dasat tomok skang ek

Zulfadli Zainal said...

pergh.
poyo gila.

kau pegi dpan die korek mata dia pakai sudu macam citer slumdog milionaire.haa.

nia salina said...

kita guna cara ni g best...bia smua org baca

vidadarisakura said...

macam siAL jak pompuan camtu..

poyo jak lebih..

Nur -al- Ain said...

fuck that type of bitch.
mmg sgt pathetic !
huhu x)

sis, really nice hair cut!
luv it..
huuuu~

nia salina said...

thanks i like my hair too..LOL

Fieda_shairazi said...

hurm..teruk gak dat gurl erk...
hampeh sungguh..mcm PIG ajerk kirenyer..

BabyJane[The Juliet] said...

huhu ape kenalah dgn perempuan tuh kan
haishhh

Sofia Nin said...

gila masalah dowh pompuan itu
haha btw. slm knl ya buat lo! :)

adik said...

Bitchy tu ape??