Friday, March 27, 2009

RANGKA DALAM ALMARI

SKELETON IN MY CLOSET la tuh....10 things people dunno bout me..
1.menghidap penyakit OCD atau Obsessive Compulsive Disorder.kalau anda kurang pengetahuan mengenai OCD, contoh yang paling baik adalah watak MONK dan MONICA sitcom FRIENDS.tetapi aku tak seteruk MONK yang amat takut pada germs.tapi lebih kepada MONICA.siapa suka sitcom FRIENDS akan tahu apa aku maksudkan dengan OCD seperti MONICA.

2.sangat sayangkan kucing(5 ekor semuanya)sehingga sanggup spend duit untuk beli makanan kucing yang mahal sedangkan aku makan maggi sometimes.(note:maggi sangat sedap)

3.pernah dikejar orang kurang siuman 2x semasa kecil sampai trauma kalau balik kampung dan lalu tempat yang pernah dikejar dulu.

4.tak suka air dan tak tahu berenang (forever and ever)

5.pernah excident motor semasa berumur 14@15 tahun(kurang pasti).aku menyalahkan orang yang kena langgar dengan aku sebab keluar dari simpang secara tiba tiba walaupun nampak aku menunggang dengan laju.hasil dari kejadian parut di siku yang ketara hingga kini.namun aku bukan minah rempit HOKAY.

6.mula hisap rokok pada umur 17 dan mula ke club pada umur 19.aku pernah menjadi heavy smoker dan ke club hampir setiap hari namun sekarang aku menjadi social smoker dan jarang sekali ke club.hanya sekali sekala pergi ke event.maybe aku sudah GROW UP.

7.sangat mempertahankan apa yang dirasakan betul dan benar dan akan melakukan apa saja sampai akan naik hangin kalau orang mengatakan sebaliknya.pernah memecahkan kereta seorang jantan yang tak guna sebab mempermainkan perasaan orang.silap orang la mahu menegakkan benang yang basah dengan aku.

8.senang jatuh cinta terutama dengan pelakon lelaki hollywood yang hensem dan cute.

9.tidak pernah menyertai sukan.even di sekolah pun aku akan sentiasa ada alasan untuk mengelak.bukan tak aktif tapi malas.sekarang aku lebih ke sukan secara virtual by playstation.

10.pernah bercinta dan berskandal dengan lelaki lelaki glamer dalam dunia hiburan tanah air.

note pad : cukupla 10 nanti terbongkar semua rahsia gelap.

8 SPANKER:

Da Ahmad said...

point no.8 itu sangat la sama.

rasanya semua girls pun macam tu kot..
hehehe

nia salina said...

haha saje je letak yg tuh...untuk menambah kan cukup jd 10..LOL

MiSs. iEkA said...

siapakh gerangan org yg
glamour 2??
huihui..
trtny2 ni..

Airin Azmi said...

Hai kak. trimas follow. Saya suka kucing jugak! :) saya link akak :D

Unknown said...

i like cats to0..hope one day dpt bela byk2..like what my nenek did!hee~

nia salina said...

ieka...biarla rasia..chewah..cam cibai...

well guys i la nenek tua with lotsa cats ;)

Unknown said...

haha..u know what sis.my nenek is hard smoker..
i think one day,u will be the 'rock nanny'..just like her..
setiap kali raya,sume cucu akn dapat rokok 1 kotak..ngehngeh..
i love my nenek much..heee~

peace =]

vidadarisakura said...

ailaikke u!~



hee