Tuesday, March 17, 2009

BLACK LIST

menatang yang aku tak berapa gemar

1.chopstick.kenapa nak menyusahkan diri.kan ada sudu,garfu dan tangan yang lebih senang digunakan(hakikatnya aku tak khatam lagi skill skill memakai chopstick)

2.bila sesiapa sahaja tanya aku "bila nak kahwin?".

3.menunggu perempuan bersiap.memang aku pun perempuan tetapi aku bersiap sangat cepat namun masih tetap maintain cun kerana aku tak suka membuatkan orang lain menunggu.sebab aku tau betapa seksanya.

4.bila ada cigi tapi tak ada lighter.

5.lelaki yang menari atau lepak dalam club sambil tangan pegang air haram(think dia hot la tuh)

6.internet yang slow macam siput babi.

7.
perempuan yang menari tergedik gedik dan lelaki yang menari macam nak menyundal.

8.bila afiq tak nak mendengar nasihat aku.man!its annoying and im always rite okay!(women are always rite)

9.aku ada penyakit seperti MONICA cerita FRIENDS..aku tak boleh melihat barang tersusun secara melintang,menegak..macam statik.kena ada seni ok.dan aku tak boleh tidur kalau memikirkan rumah bersepah atau ada barang tertinggal yang tak dikemaskan.kadang kadang sikap ini very annoying bagi afiq.

10.
bila orang berlagak bagus.kononnya "street smart".

note pad : cukupla 10 buat masa ni.kalau ditambah mau 1 page penuh dengan kata kata kesat.

4 SPANKER:

Zulfadli Zainal said...

lagi annoy kalau air haram tu tertumpah kat kasut aku.
mcm fuck.

nia salina said...

tau takpe..kalau i i bagi die kungfu kick ;)

Isis Natasha said...

hiks!~
tul tul tul tul

vidadarisakura said...

tambah nasi..tambah nasi!hee