Thursday, March 5, 2009

ORANG BARU DAN KISAH PEREMPUAN CULTURAL SHOCK

since last tuesday the middle room that has long empty selepas ditinggalkan dek perempuan cultural shock telah pun disewa oleh kawan afiq dari tempat kerja.at the moment shes okay but im not giving high hope.everything i pass it to afiq to handle.i had enuff.

things are doing good as fiq and me both focus on work.its good as we have lotsa bills to settle.

oo yes semalam aku bercakap dengan boyfriend num1 perempuan cultural shock.rupanya dia orang dah putus.but still sebelum putus perempuan tu petik nama aku lagi.on her birthday she receive a present from someone.bila boyfriend dia nih tanya dia petik nama aku sebagai orang yang kasi.aku tanya hadiah apa.."BAJU TIDUR".WTF aku nak bagi perempuan tuh hadiah birthday baju tidur!!!!and the boyfriend pun takkan tak boleh pikir that apa pasal pulak aku nak bagi dia baju tidur.and then her friend call me.she also said that this perempuan petik nama dia.bila boyfriend perempuan ni call tanya mana perempuan ni duduk sekarang dia boleh jawab duduk dengan dia ni.sedangkan dia duduk dengan jantan lain.

eee kemarahan aku makin meluap dengan minah ni.aku harap 1hari nanti dia sedar yang life is not easy!where u can lies your way trough.and tolongla stop petik nama orang.

0 SPANKER: