Monday, March 23, 2009

SEMALAM ADALAH HARI YANG AWESOME

seperti yang aku story kan sebelum ni my dad dah pun balik ke kampung semalam.aku and fiq ambik dia kat stesen bas pekeliling kelmarin pukul 3 petang.masuk saja kereta afiq terus salam dan kenalkan diri.sepanjang perjalanan..masing2 senyap.akward silence.dalam hati aku berharap "tolongla cepat sampai rumah".afiq pulak tiba2 bawak kereta macam siput semput.slow yang teramat bak pemandu berhemah.

sampai saja rumah ayah aku strait komplen pasal lambakan kucing kat rumah.aku macam biasa buat derk je.

malam dinner kat restoran bawah.afiq join us sekali as he cannot send us to puduraya.aku hampir shock bila lepas makan ayah aku offer rokok kat afiq.for your information my dad has a long history of not liking all my boyfriend.so when he offer afiq rokok..well thats a really good sign.plus..they talk..

pic :afiq lepas geram at game arked 1 utama.

aku thank god that everything goes well.afiq pun very proud of himself.haha.then after send dad to puduraya aku ke 1utama dengan afiq pergi tengok DRAGONBALL.ulasan aku mengenai filem ini....DAMN FUCKIN AWESOME!!!ditambah pulak dapat tengok TRAILER TRANSFORMERS yang akan keluar bulan Jun or July nanti lagi lah menambahkan awesomeness the whole day.

note pad : semalam hari yang very memenatkan.i need a rest.a good rest

0 SPANKER: