Wednesday, March 18, 2009

ARTIS FASHION VICTIM


terus terang aku cakap antara reality show yang aku tengok kat malaysia ni only ONE IN A MILLION and MALAYSIAN IDOL.yang lain bagi aku hampeh.especially AKADEMI FANTASIA and MYSTAR LG.masa AYU masuk pertandingan ONE IN A MILLION aku boleh rasakan yang minah ni boleh menang.tapi bila menang aku tengok transformasi fesyen sense dia sangat la buruk.dah macam OPRAH WINFREY.dengan rambut yang serba tak kena and she become more seksi.for me being sexy is not a crime.tapi tengokla samada kena atau tidak pada empunya diri.aku tak tahan tengok gambar ni.nak tergelak sakan.same goes to DINA MALAYSIAN IDOL.u girls please get a fashion advisor!

note pad : picture credit to cari.com

10 SPANKER:

cik indie said...

haha. part oprah so true. aku sokong. aku rs dia culture shock weh. aku ingat lagi ms dia tunjuk diri dia before join OIAM. siannya.

Aishah said...

yes i agree with u pasal dina. really disastrous. baju die semua tahape hape je.

BabyJane[The Juliet] said...

i totally agree with u
:)

Syazni Rahim said...

Dina & Ayu, both ade sikit kureng...pastu dorg exploit kureng dorg tu jadi lg teruk...
*sigh~

xleh ke jadi normal je kan?
sian kite nengok nye~

nia salina said...

die nih aku dengar dh byk perabih 1mil tuh untuk enjoy ;)

Anonymous said...

La.. Ape dh jd ngan juara kite ni?

Dh mcm nenek kebayan dh sa tgk.. Huhu...

nia salina said...

nanti i letak pic dina lak yg die pakey baju ketat tuh..huhu

Anonymous said...

huhu..
aritu ain jumpe ayu time road show OIAM3..

dah la pakai cekci,ngan rambut camtu..
kulit kalau cantik takpe..berkerak je ain tgk..hehe!

ops,terlebey sudaa..

vidadarisakura said...

huh!
memang pun mangsa pesen.
mahu begaya lebi2 kan..


cis.

nia salina said...

kalau kesempatan n ingat aku akan letak pic die lagi..hehe