Sunday, May 17, 2009

SHIT!BENCI LAH!

damit!banyak blog yang terlepas baca sejak berhenti kerja dan ketiadaan internet di rumah.rasa macam banyak pulak yang aku miss out.yes i love to read blogs.esok pulak akan mulakan kerja baru kat TMNET..ergh cuti seminggu macam tak cukup untuk lepak lepak.

still ada jugak yang tanya pasal FREEDOM PARTY wether im going or not. a friend used to tell me that im not serious with life..eh aku dah jarang pergi party or event even dijemput atau diberi tiket free..aku tetap dengan perasaan malas pergi.well im not sure wether aku nak pergi ke tak.maybe las minit aku akan decide.

there so many komitmen la sekarang.ada jugak yang kata bila aku jawab macamni katanya aku nak kahwin.eh ces wadafak..dengan "anak anak" aku..rumah dan macam macam bil yang lain dah cukup bagi komitmen membebankan kat aku.

macam aku kata especially yang tak pernah kerja ..sedang study atau duk rumah jaga anak..mana nak tau beban komitmen.beban komitmen bukan hanya jaga suami,jaga anak atau menyiapkan assignment.cuba la kerja dengan orang dan bayar sendiri bil bulan bulan...bukan saja beban komitmen melanda..ni akan bercampur dengan sakit kepala,migrain dan stress.

damn!shit bencilah!but what to do.thats life....

note pad : promise self to read others blog when have the time

3 SPANKER:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

freedom parti buat apa?

tayar soton said...

sabor2...

11 said...

congratulation dah dpt keje baru