Monday, May 11, 2009

HAPPYNYA MOI!

seperti yang diwar warkan aku dah pun selamat berinterview pagi tadi.mak hai punya la lama dari pukul 9pagi sampai la pukul 1 tengahari.BAYANGKANLA.tapi kata kawan aku yang kerja Kelly Services yang dah dekat 4 tahun tak jumpa tadi boleh jumpa pulak...interview untuk CELCOM and TMNET STREAMYX memang lama.

disebabkan aku antara yang discreen sebagai peserta terakhir..chewah!aku yakin aku dapat.start isnin ni bersamaan dengan 18hb Mei.kalaula betul aku dapat sebab kena tunggu call dari diaorang for confirmation dulu aku memang syukur sangat.ni la sebabnya aku tekankan WHATEVER HAPPEN ADA HIKMAH SEBALIKNYA....yang penting gaji moi up berganda dari kerja lama.ces.alhamdulillah..

nampaknya aku akan kurang update blog.tunggu streamyx masuk rumah minggu depan dulu.barulah senang hati.wahhahhahhahha*gelak setan*.maklumla nak kerja streamyxkan.chewah!.LOL.bagi sesiapa yang ada streamyx tuh kalau ada masalah apa apa tolong jangan tanya aku ye.amaran ni.haih semangatnya nak masuk kerja baru.

dan untuk JANTAN ITEW...pesanan untuk anda..WHAT GOES AROUND COMES AROUND..eh moi tak berenti kerja sebab kau hokay.so sekarang kau boleh kerja sorang sorang macam biasa.happynya tak tengok muka kau dah.

note pad : doakan kakak cute ni dapat masuk kerja baru ni.LOL. ;)

9 SPANKER:

MARiE LUkMAN™ said...

sis...nk gak kje tu...
tulun la~

Scha Abdllh said...

tahniah dapat keje baru :)

dLa Suri said...

oraet sis.
always doakan sis :)

Zulfadli Zainal said...

gud lak.

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

dah nak habis baca baru faham moi itu kamu ye.
oh harap dapat kerja tu.
saya macam terminat plak kerja tm net nih?

farah zaman said...

heyya..am farah and i stumble upon ur blog and i think it is great...its 'REAL'.. bukan macam sum blogs its so fake i suppose..anyways, keep up the gd writing...:)

regards from ,
perth

tayar soton said...

chaiyok...

Hazzy Ishak said...

harus doakan...
all the best yerp!!

Felicia F. Ramzi said...

best of luck with ur new job :)
lama nya interview tu. i pon tak lama lagi nak interview Shell. by phone pulak tu, for roughly 45 minutes..erghhh! wish me luck aaa