Tuesday, May 5, 2009

ADA SIAPA SIAPA NAK BELANJA?

nowadays sangat fucking bosan kat ofis.rasa macam everyday nak balik at 1pm je.esok will celebrate afiq birthday.a bit too soon as his birthday 20hb ni.have to sambut awal sebab aku takut broke nanti.so aku dah tempah cupcake from SARA..sesiapa yang nak tempah cupcake can inform me and will pass to SARA..hope dia tak baca statement aku nih as its a suprise for him.alah bukan dia baca pun blog aku nipun selama nih.birthday gift masih tak beli.tak tahu nak beli apa.any suggestion?
ASTRO dah masuk 3 hari takda.memang bangang management apartment aku nih.ingat ASTRO tu free ke bulan bulan.dah la aku tak happening tanpa tv.ergh.sorry to say aku memang couch potato.
hujung bulan ni so many events lar happening here in KL and MELAKA.FREEDOM 09 akann berlansung selama 2hari di MELAKA A FAMOSA.featuring FERRY CONSTERN and ABOVE N BEYOND.ces!aku ingat TIESTO ada.apsal kat tv ada iklan tunjuk TIESTO.penipu sungguh.maklumat lanjut www.freedom-09.net.
kemudian UOX PARTY kat mana entah featuring STEVE AOKI!!!(mana mana yang tak tahu STEVE AOKI adalah abang kepada DEVON AOKI pelakon fast and furios yang muka jepun tuh)and others like LAPSAP.maklumat lanjut at www.uox.com.my.
mana nak pergi.lagipun dah so damn long tak pergi event.afiq pun macam eager nak pergi.bengkerap la aku.kena beli kasut baru lagi.ada siapa siapa nak belanja?

2 SPANKER:

[z@ck] said...

sy blanja nasi lemak mampu la..
huhuhu..

Hazzy Ishak said...

dlm byk2 nama kt atas tu
hazzy kenal devon aoki je...

hehe