Thursday, May 7, 2009

KISAH KISAH

bosan.betul betul bosan.dari pagi until now buat kerja ala ala kadar je.the rest duk blog hopping.just now baca blog sarah-love.hate.life.angel.i dont know her lah.but so interesting her wekend.in short,she went to watch movie..SHES NOT INTO YOU.end of the movie a guy propose to his girlfriend.a shocking proposal la.rupanya him with friends dah book the panggung and also the screen to show their picture.damn sweet kan!pi baca blog dia to know details.
anyway ASTRO masih lagi tak ada.dah nak masuk 5 hari.DAMIT punya maintanance.erk nak kena maki lagi la tuh dengan aku.sialan betul.buat kerja macam siput vavi.
anyway semalam tengok berita.dah lama tak tengok berita.baca news pun online.tak tahu apa nak jadi zaman sekarang.nyawa manusia cam sampah je.2 orang wanita hamil mati kena ragut.sorry to say aku tak nampak mana kebaikan director zaman sekarang buat movie pasal rempit.kecuali rempit yang first sebab shooting kat rumah lama aku.heh.sebab aku rasa most of it menggalakkan je.aku tak nampak pun mana moral of the story.
blog hopping today aku notice ramai betul manusia ada blog.and most of them are so young.below 23.semua orang dah lantang menyuarakan pendapat.oh tak sabar nak tengok drama series baru from QHI(destinasi budget,OAG)called BLOGGER BOY.if im not mistaken.
semalam buat a small celebration for AFIQ.hes loving the cupcake.now im addicted to CUPCAKE.thanks to SARA SHUGGACRUSH ;)

5 SPANKER:

BabyJane[The Juliet] said...

hehe tak sbr nak tgk blogger boy jgak
:)

NAZ said...

yup bawah 18tahun pun ramai suda ada blog:)n not bad lar pendapat dorang:)

lizz said...

haha.my nephew..baru 12years old.ade blog jugak dah.melampau btul.hehehe

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

director movie nak buat cerita pasal remaja. cakap nak bagi insaf. tapi jadi makin teruk ada la.

aEn said...

nk tau link blog sarah ley..teruje je nk tau kisah romentik dia..hehe...