Wednesday, May 6, 2009

THE NEVERENDING STORY


tadi sedang layan FACEBOOK.my friend..*thanks to FALIQ* letak pasal movie THE NEVERENDING STORY.filem ni tahun 80an dulu.masa tuh aku kecik lagi.sesiapa yang tak pernah tengok filem ni makanya dia mesti 25 tahun kebawah.LOL.sebab afiq pun tak pernah tengok cerita nih.ces!WTF!nanti aku buy dvd for him lah to watch.
aku memang dari dulu hingga kini berjiwa kanak kanak.NARNIA pun antara fave film.sampai ada buku lagi.tapi NEVERENDING STORY akan tetap aku ingat dari dulu hingga kini.bagi siapa yang tak pernah tengok movie ni masa kecik kecik dulu aku sarankan korang tengok.sangat best.
aku ingat lagi karakter dalam movie ni such as BASTIAN,ATREYU,FALKOR...ergh miss this story.im downloading it now ;).actually NEVERENDING STORY ada sampai 3 episod.tapi aku tengok 1 je that is yang first.so now im downloading the rest of it.

5 SPANKER:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

nasib baik aku tak pernah tengok.
oh aku masih muda.

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

i dah tgk gak crite ni sis. bessstttt. suke sgt. hehe^^

Perambat said...

aisey..wa tau la citer ni..nampak sangat wa dah tua..hehehe..anyway citer ni mmg lyn time wa kecik dulu2..tapi kalau tgk semula wa rasa teknologi filem tu dah ketinggalan zaman..hehe

nia salina said...

ehheh tau takpe

Gen Mayhem said...

best citer ni. aku rasa band nama Atreyu tu dpt nama kat cerita ni