Wednesday, May 13, 2009

MOI AKAN START KERJA.YIPPEE.SIAPA NAK KERJA?

haloo.nampaknya memang confirm aku lepas ni akan jarang hadap blog.akan start work on monday.ada yang tanya pasal KERJA.ha siapa siapa yang nak kerja herm aku boleh rekemenkan.tinggalkan ur hp num kat my email ok niasalina@gmail.com.nanti aku akan contact.gerenti.tinggalkan cepat hokay sebelum aku start kerja terutama untuk ADIK ROOZU dan KAKIJALAN.

tadi aku berjumpa dengan JANTAN itew.so funny.kami bermaaf maafan.tapi dalam hati aku menyumpah nyumpah.LOL.aku datang sebab ambik gaji.ah jangan siapa siapa mintak belanja.aku dah habis shopping.serious habis.1 hari harini aku belanja sampai RM500 beli barang.pe kes.afiq lagi best siap beli kete mainan untuk "anak anak" kesayangan dia.nanti aku put picture.harini tak sempat.huhu.aku siap belikan afiq 2 pasang kasuh as birthday present untuk birthday dia 20hb nih.nasib baik murah.2 pasang for RM 100.wah sale gitu.nice!

ah FREEDOM PARTY nih dah ramai yang start tanya aku pergi ke tak.oi kalau nak belanja aku on aje.ni setakat tanya aku pergi ke tak baik tak payah.adik aku si ATIE dapat tiket free.ces pastu sms aku kasitau.macam cibai.jeles aku.hokay selamat beramal.

note pad : to FARAH ZAMAN yang leave comment dekat post sebelum.if u read this,please contact me via email above.would like to know u better ;)

7 SPANKER:

Felicia F. Ramzi said...

jangan pulak blog terus di ditch ye..selamat bekerja!

Mr. BLB said...

selamat bekerja
:]

Gen Mayhem said...

congrats coz dpt kerja baru

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

wah boleh rekeman la.
tapi saya ada lagi setahun baru habis belajar.
tunggu habis belajar baru try.

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

wah boleh rekeman la.
tapi saya ada lagi setahun baru habis belajar.
tunggu habis belajar baru try.

tayar soton said...

slmt bekerja

beL cLoud9 said...

wahh..besnyerrr =) awk kat ctu post pe?nak kejee jugakk