Saturday, April 25, 2009

DRAMA YANG SENGAL WALAUPUN MOTIFNYA PENGAJARAN

semalam menonton drama bertajuk "SUARA DARI KUBUR" di channel 104.lakonan RIDZUAN HASHIM(siapa mau jadi skandal dia aku boleh kasi his hp num.LOL),YASMIN AHMAD,GAMBIT SAIFULLAH dan ramai lagi.aku tak berapa menghayati drama ni.sibuk tukar tukar channel lain sebab aku sangat tak sukakan iklan.aku bayar astro mahal mahal bukan nak tengok iklan hokay.
anyway masa aku tukar semula,drama nih sedang scene si GAMBIT sebagai anak muda yang duduk kat bandar.halah jenis mak bapak sosial and dont give a damn pasal anak anak.dia dan rakannya menunggang motor besar.lepak tak tentu hala tepi jalan dalam cubaan "tackle aweks".masa scene ni aku gelak gila sebab WTF tunggang motor besar lepak tepi jalan tackle awek?lain la bawak RXZ ke...alah motor rempit tuh.dress up pun dengan jaket mahal bagai.
then 2 orang awek pun lalu kat dia orang.the best part is this 2 awek pakai tudung.director nih pandai ke tak?aweks ni ditegur mamat poyo tepi jalan terus layan sembang?aku pun tukar channel.sebab rasa macam hape jenis drama nih?!then bila aku tukar balik terus scene awek 2 orang ni dah ada kat rumah mamat poyo.WTF?awek bertudung ikut jantan baru kenal balik rumah diaorang?then as cliche it is minah 2 orang ni pun kena rogol sebab jantan 2 orang ni kasi air yang dibubuh something.nak ditambah sengal..minah 2orang ni berlakon bapak kayu!
mungkin pengarah nak tunjuk yang betapa jahatnya diaorang sampai perempuan bertudung pun diaorang nak rogol.tapi perlu ke pakai perempuan yang bertudung.kalau tak pakai tudung kena rogol macam tuh audience dah tahu yang watak dia still jahat.go figure!

note pad : happy weekend people!

0 SPANKER: